Untitled Document

 

Untitled Document

New Life Menighet

Radio New Life

Misjon

 

 

Radio New Life Ålesund

Nyhetsbrev Januar-09

  Untitled Document
 
Untitled Document

Så er vi da sendebud i Kristi sted,som om Gud selv formante ved oss; Vi ber i Kristi sted: La eder forlike med Gud! 2.Kor.5,20

 
Untitled Document

Nettradio

 
Untitled Document

VÅRE SENDETIDER

MAND-FRED. 11.00-12.00 og 19.30-21.00. LØRDAG 13.00-18.00. SØNDAG 11.00-15.00 NATTSENDING MANDAG 22.00-07.00. ONSDAG 23.00-07.00. FREDAG 22.00-24.00

Utenom disse tidene er det samarbeidsradioene Radio Sunnmøre og Radio Nordvest som er på lufta.

Programoversikt

 
 
Untitled Document
 
 

Da vil jeg ønske dere alle ett godt, herlig og spennende år 2009.

Ja, det skal bli spennende å se hva som er for oss dette året. Har tro på at det vil være store ting som ligger der forran oss. Det er viktig for oss alle at vi har håpet om det usynlige for øye, vår tro. Har sommerfugler i magen når jeg tenker fremover i dager, uker og måneder. Det er så spennende. Vi må ha blikket fremover for å skue det som Gud legger tilrette for oss. Visjoner, drømmer og åpenbaringer skal vi se om vi er åpne for det. La dine åndelige ører og øyne være aktive, og på vakt for det Gud har for deg. Så ofte som du går inn i bønn og bibellesing, vil du komme nermere Han som skapte himmel, jorden og havet, og alt som i det er. Og vi vil vel alle komme nær vår Far i himmelen.
”En dag i hans forgårder er bedre enn ellers tusen. Jeg vil heller stå ved dørterskelen i min Guds hus enn bo i ugudelighets telt.”Sal.84.11.
Dette er en så fin salme som jeg har blitt veldig gla i. Og det kan vel kanskje være at jeg lengter og stunder etter enda dypere samfunn med Gud, en hunger etter å kjenne hans nærhet og godhet, kraften i evangeliet, åpenbaringen og sammfunnet i hans Ord. Høre hva han vil og har for oss. Og når vi er der, vil vi også love og tilbe han og vi vil få en glede som overgår all forstand. Det er vår styrke i Gud, gleden i Herren er vår styrke. Og det er jo viktig å være sterke i Gud. Det er ikke noe som er så trist, som når jeg er svak og ikke har det så bra. Ved litt latskap så er jeg der. Det er derfor det er viktig at vi hver dag tar vår tilflukt i Gud. Ikke gi djevelen rom! For han kommer bare for å stjele, myrde og ødelegge. Vi kan ha all unnskylning for å ikke lese eller be. Det er alltid noe som kommer i vegen. Men rådet mitt er at du BESTEMMER deg for at nå...og så tar du ut telefonen...ikke ser på hva du skulle ha gjort...planter som henger med bladene og alle andre gjøremål.
Gi rom til Gud og Han vil holde seg nær, og så får vi være salige.Hvem vil ikke være salig?


I fjor var radioen 20 år, og det bør jo feires? Vi planlegger en radiofest for dere alle, søndag den 22 februar klokka 17. Da er du hjertelig velkommen til ei hyggestund ilag med gode venner i Kristus. Kom sammen og ikke sitt på hver vårt gjerde. La vi få kjenne fellesskapet og gleden i lag med deg.......
Fra mitt hjerte

 
Untitled Document

 

© 2012 New Life Ålesund